woensdag 10 juni 2009

Afsluiting Project Ruimte in 't Spoor

Op vrijdag 5 juni sloot ik mijn project af in de kleuterklas. Apotheose was zondag het schoolfeest met als thema "reizen in de ruimte!". Mijn kleuters en ikzelf zijn een stuk ruimte rijker geworden: in de zandbak worden nu kraters gebouwd i.p.v. zandkastelen, in de tekenhoek komen geen huizen en mannetjes op papier maar de mooiste planeten en opvallend veel saturnussen, in de bouwhoek worden geen dierentuinen en garages gebouwd maar raketten met buizen,planken en blokken, buiten op de speelplaats vliegen kleuters naar planeten en worden de mooiste vlaggen met krijt getekend op de grond, in de kleihoek worden sterretjes,meteorieten en manen gemaakt.... de kinderen zijn geprikkeld,geboeid en verrijkt... het was een hele uitdaging voor mezelf maar.... een thema dat mijn kleuters noch ikzelf niet snel zullen vergeten! als ik de mogelijkheid nog zie, stuur ik nog enkele foto's door wij zijn nu alvast van start gegaan met een nieuw thema! vriendelijke groeten, han jansens.

Geen opmerkingen:

Oma gaat de ruimte in


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP