maandag 14 september 2009

Bericht voor Tijl van Angelo vanop Accenta




















hoi Tijl,
Gisteren zondag kreeg ik aan mijn toogje op de accentabeurs de vraag van Angelo uit Torhout. Angelo zit in het vierde leerjaar en is, zo dat al mogelijk is, nog meer bezeten van ruimte en ruimtevaart dan jij.
Niet weg te slaan van de boeken op onze stand sloeg ik met Angelo en Chadia, zijn zus een babbeltje.
Er zijn drie ruimte-fanaten in de familie: Angelo zelf, zijn zus van zes en een neef.

De Jeugdwerkgroep Ruimtevaart kenden ze niet. Ik heb beloofd dat ik jou het adres van papa Callewaert zou doormailen want toen ik vertelde dat er in Brugge nog een heleboel ruimtevaartfanaten waren....manman...blinkende oogjes ! Neem jij contact op met Angelo en zijn zus? Ik stuur je het adres.

Angelo kreeg net een telescoop. Sinds hij die heeft is de wereld opeens véél groter geworden. Ik vertelde hem dat je ook zélf een telescoop kon maken. Ik heb Angelo verteld dat jij weet hoe dat moet.

Momenteel wordt in huize Callewaert een zonnefilter gemaakt. Dat lukt niet zo best.

Misschien is het wel tof om op deze blog uit te leggen hoe je zelf een telescoop bouwt? En een zonnefilter...hoe zit dat nu juist?...

Geen opmerkingen:

Oma gaat de ruimte in


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP