donderdag 12 februari 2009

Hallo iedereen,

Ik heb een paar foto's over de maan. Ze heten "playing with the moon". Moet ik deze naar iemand doorsturen of kan ik deze online zetten. Ik weet niet direct hoe ik dit moet doen?

Joke

Dag Joke, je kan ze hier online zetten.
- je logt in, klikt op 'nieuw bericht'. In het hok dat je dan op je scherm ziet zie je een blauw vierkantje. Je klikt op het blauwe vierkantje. Je kunt dan bladeren naar de foto's die op je harde schijf zijn opgeslaan. Je laadt ze op, klikt op 'gereed', schrijft er eventueel nog iets bij, klikt op 'bericht publiceren' en klaar.

tip: hoe groter je foto die je wil uploaden, hoe langer het uploaden duurt. Foto's kan je o.a. verkleinen met gratis fotobewerkingsprogrammaatjes zoals bijvoorbeeld photofiltre

Geen opmerkingen:

Oma gaat de ruimte in


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP