Posts tonen met het label voor spel Oma. Alle posts tonen
Posts tonen met het label voor spel Oma. Alle posts tonen

woensdag 21 juli 2010

La vache qui rit

Onze oma-doosjes blijken te moeilijk voor jonge kinderen. Nu is een ander doosje maken natuurlijk geen probleem. Wat zouden we kunnen doen met een kaasdoosje... of een botervlootje...

Jeremy (5 jaar) bezorgde ons alvast een mooi ontwerp. Dankjewel Jeremy. Als ik zo jouw tekening eens goed bestudeer dan merk ik dat je al heel veel weet over de ruimte!

donderdag 18 februari 2010

uit de oude doos



Waar archieven al niet goed voor zijn. Twee jaar geleden met het fototoestel in aanslag over Sven's schouder gehangen en op het knopje geduwd.. dan twee jaar later eens diep in skypeogen gekeken..misschien wordt nu wel een omaatje geboren. Wie weet..
http://svendeschutter.wordpress.com/

maandag 15 februari 2010

oma op zoek naar new style

Oma schrok zich een hoedje toen ze hoorde dat mensen, verspreid over de hele wereld even kwamen kijken naar haar exploten. "Meen je dat nu? vanuit Congo? vanuit Utah? en Chinezen? "
"oh dear oh dear" zuchtte oma, "dan moet ik toch dringend shoppen, in mijn kleerkast hangt niets deftigs meer om aan te trekken...en zou ik ook niet eens een bezoekje brengen aan de kapper?"
Oma moet ook dringend op zoek naar Opa. Die zal toch niet weer op één of ander godvergeten luchthaven uithangen?

Oma gaat de ruimte in


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP