zaterdag 7 november 2009

Stijn en de sterren total loss...


Ik dacht..kom ik haal dit boek, dat moét wel een goed boek zijn. Een boek met in elk geval al hele mooie foto's. Maar meer dan in bladeren heb ik nog niet gedaan. Elk blad dat ik omsla komt los uit het boek. Zou ik er nog durven aankomen? Wat als ik dit boek laat vallen? Dan moet ik alle blaadjes sorteren. In elk geval geen boek om mee te nemen naar de kinderen om uit voor te lezen. Stijn Meuris had nochtans gezegd dat het een echt hebbeding zou zijn, en zeker bruikbaar in de scholen.
Wat nu? Laat ik even mailen naar de uitgeverij..

Amper één nacht later... een stille zondagmorgen klik ik mijn mailbox open en zie ik tot mijn verbazing al een antwoord op mijn mail. . Twee dagen later staat een man aan de deur met een pakje: een spiksplinternieuwe Stijn en de sterren ! Prachtig ingebonden en alle blaadjes stevig vast.
Dankuwel Steven Borgerhoff. Wat een service!
Nu lezen. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Oma gaat de ruimte in


  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP